Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jistý Pavel Dvořák Vás zdraví!

Mimochodem, nahlédl jsem do Vašeho Hladce .... a zaradoval jsem se, že správně střelených je nás víc.

Ty záludné otázky jsou pro kandidáty z jiné galaxie. Ani dva zámky plné politiků by s nimi nehnulo. Tady máme jiné, přízemní starosti: udržet si gatě, aby nebyla vidět naše odvrácená tvář, kterou momentálně KDOSI reprezentuje.

Pan Ráž je člověk rozpolcený a zahořklý, v něčem je jeho osud podobný s mým, jenže - chybí mu smysl pro humor a s tím souvisí vše ostatní.

Osobně bych volil dr. Hilšera, protože je mladý, je odvážný a tak trochu rebel. Leč jeho čas ještě nepřišel.

Prof. Drahoš, který dokázal ukrotit (a obhájit existenci) AV, což je horší než pytel blech - barák plný "zdivočelých" badatelů, si s funkcí poradí. Pomněte, že je to diplomat. (Na AV jsem občas docházel.)

A hlavní dotaz: zaslala jste Vaše otázky také panu Zemčáčkovi?

Kdybyste měla nějaké nutkání, e-mail na mne najdete.

R^VR^

1 0
možnosti
MW

Poslala jsem Vám srdce, ale nějak se neobjevilo. Jan Ráž už přehodnotil vis níže!!

2 0
možnosti
PB

P80e39t40r 54B17u86d13í21n

3. 1. 2018 18:27

Snůška hloupostí... Stejně vyhraje Miloš [>-]VR^

1 4
možnosti
Foto

Samozřejmě že ano, určitě v mariáši na Vysočině. Přál bych mu to. ;-D

3 1
možnosti
Foto

Česká republika se od svého vzniku potácí alejí špatných vlád a špatných Sněmoven a tak nikam koncepčně nespěje. Chyba je v Klausově ústavě z roku 1992, která kodifikuje vládu prospěchářských partají, financovaných ze státního rozpočtu. Tomu se říká partokracie, která je "neprůstřelná"!

"Můj" prezident by měl mít program zásadních SYSTÉMOVÝCH změn, především vypracování nové ústavy, která by musela být přijata celostátním referendem, o kterém žádná z dosavadních nejvyšších politických garnitur nebyla ochotna přijmout poctivý zákon, podobný švýcarskému.

Takový program ŽÁDNÝ z prezidentských kandidátů neprezentoval. PROTO NENÍ KOHO VOLIT!!!

1 1
možnosti
JS

Vážená paní autorko, Váš článek je jistě fundovaný. Bohužel však nechápu proč by měl být vyřazený kandidát, který se nezúčastňuje těch rétorických cvičení připravených volebními štáby, když každý o něm ví nejen to co řekl, ale i to co kdy udělal.

0 2
možnosti
LB

Vyřazený by měl být, protože tento kandidát nevede regulérní volební kampaň! Všichni by měli mít rovné podmínky.

Dovede si někdo představit ten skandál, kdyby v USA některý z kandidátů na prezidentský úřad prohlásil, že do přímé konfrontace se soupeřem nepůjde?

4 1
možnosti
MS

Váš návrh akceptovatelných kandidátů beru. Jednoho z nich budu v prvním kole určitě volit. Z této čtveřice podle mne určitě vzejde i Zemanův soupeř pro druhé kolo (pokud tedy prostý lid úplně nezblbne a nehodí to Zemanovi už v kole prvním). :-)

2 0
možnosti

Vážená paní Westman, dám vám přátelskou radu. Nechte poučování, přestaňte stavět na odiv své vzdělání a rozhled a zkuste v příštích prezidentských volbách kandidovat sama. Já vám svůj podpis na podporu vaší kandidatury dám. A přesvědčíte-li mě, že jste nejschopnější z kandidátů, nožná vám dám i svůj hlas při samotné volbě. Příští týden však budu volit toho, koho vy byste nejraději diskvalifikovala. Ale to jistě pochopíte - jsem starý, bydlím na venkově a mám jen stavební fakultu ČVUT. Prostě vidlák, který se v pražských kavárnách cítí nesvůj :-)

5 1
možnosti
VM

jsem na tom podobně, bydlím na venkově, nejmladší už nejsem, vzdělání mám pravda vědecké ale ještě ze socíku, tj. venkovský balík jako vyšitý. Zemana budu volit nerad ale co se dá dělat když zůstane ve druhém kole s Drahošem:-(

1 1
možnosti
Foto

Na Vašem blogu mě nejvíce zaujala kritika pana Ráže, kdy jemu i dalším českým občanům upíráte schopnosti základní racionality Vzhledem k tomu, že dle Vašeho názoru má být M. Zeman oficiálně diskvalifikován, pak základní racionalita zcela evidentně chybí právě Vám.

2 3
možnosti
MW

To s tím Zemanem je provokativní nadsázka. Přijde mi naprosto nepřijatelné, aby se všichni snažili s jazykem na vestě a on se z té soutěže arogancí sobě vlastní, vyvlékl.

2 0
možnosti
JR

J78a26n 69R36á14ž

3. 1. 2018 13:15

Jsem rád, že Vám zůstal v mysli nejvíce můj příspěvek z diskuze pod Vaším blogem i jeden a půl roku od jeho napsání.. Vždy mne potěší, když svým názorem vzbudím zájem inteligentní a sebevědomé ženy.

PS. Do roku 2018 Vám ze srdce přeji pohodu a splnění i těch nejniternějších tužeb a přání!

1 0
možnosti
MW

Takhle se mi to líbí!! Přeju Vám to samé. Každý máme své poslání. Tím mým je konstrruktivně provokovat:-)

1 0
možnosti
ZJ

Musím Vás zklamat rozumný člověk nemůže volit ani jednoho z vyjmenovaných.

3 4
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 5,90
  • Průměrná čtenost 1666x
Napsala jsem knihu Arteterapie - Od individuální zkušenosti ke kolektivním souvislostem (Magdalena Westman-Kocábová). Není to učebnice, nýbrž  příběh, o tom, jak jsem se na roli arteterapeutky připravovala a jak ji více než deset let vykonávám. Kniha má 232 stran, 119 odkazů na kvalitní literaturu a 150 obrázků. Odborníky je vysoce ceněná a čtenáři ji považují za čtivou, krásnou, inspirativní a hlavně nadčasovou. Byla bych moc ráda, kdyby se kniha dostala k širší veřejnosti, protože arteterapie je pro každého. A nejen jako psychohygiena a prevence duševních obtíží, ale je důležitá i pro správný seberozvoj. Kupte si knihu a přijďte na nějaký z mých víkendových setkání. Nebudete litovat. Více se dozvíte na www.labea.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy