Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

pefben2

19. 9. 2012 9:13
Klidně bych volil pana Franze

Ale ten článeček je trochu prostinký.....:-P

1 0
možnosti
DN

risco

19. 9. 2012 9:11
Proti Vladimírovi Franzovi

nic nemám a jako prezidenta si ho dokážu i představit. Jen mne zarazilo to srovnání s Václavem Havlem. Tím u mne jeho preference mírně poklesly. Doufám, že se v tom srovnání mýlíte. A propó, už je připraveno nějaké letistě ;-)

4 0
možnosti
H

hanah7

19. 9. 2012 9:17
Re: Proti Vladimírovi Franzovi

Souhlasím. Přirovnání k Havlovi mě nadobro odradilo.

1 0
možnosti
JW

Wolprecht Jan

19. 9. 2012 9:11
Je to sice hezké,

ale bohužel bez šance. Konzervativních a hloupých lidí je prostě většina.

6 0
možnosti

oldiess

19. 9. 2012 9:07
Není tohle spíš polibek smrti?

"Chvilkami chlapecky roztržitý/nadšenecký připomíná, při vší své vzdělanosti, osobní kouzlo Václava Havla v počátcích jeho politické kariéry";-D I když jistě pořád lepší než třeba soudruzi Fischer, Dlouhý atd.:-)

5 0
možnosti
MW

labea

19. 9. 2012 9:13
Re: Není tohle spíš polibek smrti?

Ne, on je autentický člověk z masa a kostí a to jsou ty nejlepší osobnostní předpoklady. Já už jsem ze všech těch neosobních panáků docela otrávená...

3 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 5,92
  • Průměrná čtenost 1666x
Napsala jsem knihu Arteterapie - Od individuální zkušenosti ke kolektivním souvislostem (Magdalena Westman-Kocábová). Není to učebnice, nýbrž  příběh, o tom, jak jsem se na roli arteterapeutky připravovala a jak ji více než deset let vykonávám. Kniha má 232 stran, 119 odkazů na kvalitní literaturu a 150 obrázků. Odborníky je vysoce ceněná a čtenáři ji považují za čtivou, krásnou, inspirativní a hlavně nadčasovou. Byla bych moc ráda, kdyby se kniha dostala k širší veřejnosti, protože arteterapie je pro každého. A nejen jako psychohygiena a prevence duševních obtíží, ale je důležitá i pro správný seberozvoj. Kupte si knihu a přijďte na nějaký z mých víkendových setkání. Nebudete litovat. Více se dozvíte na www.labea.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy