Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Celý váš článek mi duchem i výrazy připomíná to, čím mne v první polovině života krmili ideologové VÚML-u.

0 0
možnosti
Foto

V pojmech "my" už se tu jednou "přemýšlelo" a rozhodně to nedopadlo. Kolektivizmus vedl k ožebračení úplně všech až na pár vyvolených a o udržitelnosti darmo mluvit. Něco takového může fungovat po omezenou dobu někde v kibucech.

0 0
možnosti
TT

Moc jsem se toho sice o obsahu knihy nedozvěděl, ale to málo mně připomíná Ericha Fromma. :-/

0 0
možnosti
MW

Kupte si tu knihu a prostudujte ji. Nic jeného Vám nemhu doporučit. Sama jsem si ji objednala.

0 0
možnosti
Foto

Vlastně místo trvale udržitelného rozvoje bychom měli chtít trvale udržitelný život. Bohužel většina lidí všech "cenových skupin" se řídí heslem UCM - urvi, co můžeš, a nezajímá je, jak na tom budou jejich potomci. Myslíte, že se lidi změní?

R^

0 0
možnosti
MW

Spíš myslím, že se lidi nezmění a že hrozí

válka.

0 0
možnosti
JL

Tohle ekonomce Šichtařové nevysvětlíte. KarmaR^

1 1
možnosti
JK

Tak to jsme s Babišem předběhli dobu. Koblihový model funguje.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 4,94
  • Průměrná čtenost 1666x
Napsala jsem knihu Arteterapie - Od individuální zkušenosti ke kolektivním souvislostem (Magdalena Westman-Kocábová). Není to učebnice, nýbrž  příběh, o tom, jak jsem se na roli arteterapeutky připravovala a jak ji více než deset let vykonávám. Kniha má 232 stran, 119 odkazů na kvalitní literaturu a 150 obrázků. Odborníky je vysoce ceněná a čtenáři ji považují za čtivou, krásnou, inspirativní a hlavně nadčasovou. Byla bych moc ráda, kdyby se kniha dostala k širší veřejnosti, protože arteterapie je pro každého. A nejen jako psychohygiena a prevence duševních obtíží, ale je důležitá i pro správný seberozvoj. Kupte si knihu a přijďte na nějaký z mých víkendových setkání. Nebudete litovat. Více se dozvíte na www.labea.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy