Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poctivé zamyšlení, děkuji za něj, nechávala jsem si na přečtení v klidu.

Přiznávám ale, že ten Reichův přístup se mi až neuvěřitelně příčí a nesedí mi...těžko se mi k tomu hledají argumenty jiným pojedím osobnosti, takhle uprostřed vaření... ještě si zapřemýšlím.

Děkuji, že jste si dala s blogem poctivou práci. R^

1 0
možnosti
Foto

Jen ještě (v souvislosti s výše napsaným mi to přijde nepodstatné)...nesu si ze života opačnou zkušenost - mužských šéfů jsem ve svých (nedůležitých) pozicích taky pár vystřídala, ale až na jednu výjimku jsem nezaznamenala žádného, který by aktívně zneužíval svého postavení vůči podřízeným ženám. Zato jsem zažila podřízené, kteří aktivovovaly všemožné ženské zbraně, aby získali u šéfa výhody.

Upřímně - nejsem a nikdy jsem nebyla krasavice, navíc mi k těmhle věcem cosi přebývá (nesnáším manipulaci), takže jsem stála v roli pozorovatele...a občas se nestačila divit, jak báječně to funguje a dokáže rozbít do té doby fungující skupinu. Takže...co když je ta "sexuální přetahovaná" oboustranně účinná?

1 0
možnosti
Foto

R^karma a dík za fundovaný dobře ozdrojovaný pohled na závažnou problematiku--oproti snaze celou záležitost zesměšnit, kterou tu vytrvale předvádí někteří blogeři, je to povzbuzující racionální výkladR^

1 0
možnosti

Děkuji za velmi zajímavý článek. Bez mezně vyhraněných postojů (dnes tak častých), přemítavý a na prameny skutečně bohatý. Máte rozhled a načteno, to se dnes už vidí málokdy. Souhlasím i s teorií o třech slupkách na lidském těle, ta nejhlubší mi opravdu dává naději, že lidstvo nepodlehne zkáze. A za tu naději také dík. Karma.

1 0
možnosti

R^

Dík za zajímavý přístup a zajímavé osobní zkušenosti.

Muži se chovají tak, jak je vychovala společnost v zápasu se svojí přirozeností. Svědčíte o tom, že někdy hodně debilně, že většinou neví (a možná ani nechtějí vědět) fungování erotického chování a jeho přínos pro každého člověka.

Přesto jsem přesvědčen, že určité pokusy muže o provokaci k sexuálnímu chování jsou nezbytné. Měli by být kultivovanější a se znalostí vzájemného erotického chování. Nedostatečnou kultivovanost v erotice dávám za vinu církevní pruderii, na kterou ku podivu mému navazuje mnohem horší pruderie atheistická. Velmi mne překvapilo, když jsem zjistil, že pruderie nemusí být doprovázena a stavěna na křesťanském asketismu.

Ale brojit proti provokaci mužů k sexuálnímu chování žen považuji za zhoubné! Každá žena odmítající toho kterého muže, musí mít odvahu se s touto provokací vyrovnat po svém a možností je řada. Od slovního odmítnutí, facky až po kopnutí muže do rozkroku nebo zlomení penisu deštníkem.

Ale ta mužská provokace je nezbytná. Ano měla by být kultivovaná, na určité erotické úrovni se znalostí další možné interakce. Pokud však, dámy, zbráníte této mužské provokaci, dočkáte se toho, že muži dají přednost vlastní sebeobsluze před vzájemnou erotickou a sexuální službou. Ostatně na to už si stěžujete dnes!

:-)

0 0
možnosti

Žena má vždy možnosti odmítnout provokujícího muže? Spadl jste z višně? V lepším případě ji nazve hysterkou, v horším případě ji rovnou majzne popelníkem po hlavě, jak se to stalo ve Francii. Co vy byste, pánové, nechtěli. Křehkou štíhlou ženu, co váží čtyřicet kilo i s postelí, samozřejmě na půlmetrových šteklích, která zvládne uzemnit metrákového nadržence? Sami se agresi neubráníte, ale na ženských byste to chtěli.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS