Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je důležité téma!

1 0
možnosti
Foto

rolák maskuje vrásčitý krk a strniště zas nosoretní vrásky a povadlé ústní koutky-typické finty chlapů jak čelit projevům uvadání a stárnutí, zejména těch s mladou manželkou:-)

1 4
možnosti
Foto

Pod poslední větu se podepisuji.

0 1
možnosti
Foto

H95a66n42a 60V81l80k48o24v11á

23. 10. 2017 20:21

Také roláky nosívám. Mám dlouhý krk a prý mi sluší...Jakkoli Andreje Babiše nemám ráda...

0 0
možnosti
Foto

J41a79n24a 13M16a69j77o51v84á

23. 10. 2017 20:14

Anebo je od soboty v zásadě non-stop na nohou, ochladilo se a tak si vzal něco pohodlného a tepejšího, co současně nevypadá jako tričko na zahradu.

3 0
možnosti

Také jsem si všimla, že roláky nosí pánové, jejichž manželky se nenaučily vyžehlit košili :-)

2 0
možnosti

Konečně analýza, která stojí za zlámanou grešli:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1684x
Napsala jsem knihu Arteterapie - Od individuální zkušenosti ke kolektivním souvislostem. Není to učebnice, nýbrž  příběh, o tom, jak jsem se na roli arteterapeutky připravovala a jak jsem ji deset let vykonávala. Kniha má 232 stran, 119 odkazů a 150 obrázků a podle některých hodnocení, je čtivá, inspirativní a krásná. Byla bych moc ráda, kdyby se kniha dostala k širší veřejnosti, protože arteterapie je pro všechny. A nejen jako léčebná metoda, ale je účinná i jako  prevence duševních obtíží.

Více na www.labea.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy