Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JVK

krejci

23. 2. 2012 18:16
Jakmile jsem zjistil, kdo pořad moderuje, tak

jsem ihned přepnul jinam. Myslím si, že jsem o nic nepřišel. Strašení a vyvolávání skepse občanů je to co nejen tito dva moderátoři dovedou dokonale. RvRvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti
H

honzahoff

23. 2. 2012 12:30
Hnízdila nikdy, Wagnerovou taky ne, ale karma ano

Hnízdil prezidentem? Člověk, který má plnou pusu řečí o vnitřní harmonii, ale sám opustil manželku s malým hluchoněmým dítětem? Takový prezident by byl pro naši zemi ještě horším vysvědčením, nežli úzkoprsý (byť schopný) úředník Fischer, anebo ,,vo***st zpívající o lásce´´ Gott.

Jinak si myslím, že obroda společnosti musí přijít zdola (systém odpovídá lidskému materiálu, který jej tvoří), případně od výrazných jedinců (třeba Orbán - ale neznám detaily), neočekávám ho od stran (každá nová strana se rychle naplní standardními kariéristy) a už vůbec ne od nějakých mluvících hlav v Moravcově studiu.

Myslím si, že záchrana vede přes návrat k autentickému křesťanství (ne nějakému halíkovskému derivátu), ale pokud bych měl do studia přivést nějakého průřezového ,,sekulárního humanistu´´, pak bych navrhoval Václava Cílka. Ten člověk má alespoň velice zajímavé postřehy. Nenabízí žádné velké návody, ale přesto není od věci mu naslouchat, abychom např. lépe tušili, co nás v příštích letech čeká.

0 0
možnosti
H

honzahoff

23. 2. 2012 12:35
Re: Hnízdila nikdy, Wagnerovou taky ne, ale karma ano

Jinak mám dojem, že Hnízdil byl zamlada kandidátem (možná i členem) KSČ, taky plánoval se Stránským zavření Klause do blázince, prostě typický příklad konjunkturalisty.

0 0
možnosti
LV

baloun

23. 2. 2012 10:44
Bylo to úděsný!!!!

Přesně poplatný době, kdy je všechno špatně. Tragická paní redarkorka s výrazem jak na pohřbu lidstva, dehonestující hodnocení vedoucí k neurčitým, ale o to depresivnějším předpovědím, prázdné tlachání o ničem, hlavně se zalíbit fejsbukovémui divákovi a motivovat ho, aby s masochistickým uspokojením kliknul na šklebícího se smajlíka...

Jedním slovem trága...

3 0
možnosti
MW

labea

23. 2. 2012 12:07
Re: Bylo to úděsný!!!!

R^

0 0
možnosti
S

svann

23. 2. 2012 10:28
Hodnotím

to naprosto stejně jako vy.Ovšem nepochopení pořadu diskutujícími jako jsou např. Hrabě monte Christo a Roman 73a je smutné.Ostatně i o takovýchto bylo v první hodině pořadu mluveno.Myslím že ta první hodina měla informační hodnotu,zbytek pořadu byly tendenční povídačky.

1 0
možnosti
LV

baloun

23. 2. 2012 10:51
Re: Hodnotím

Hrabě monte christo hovoří docela rozumně

3 0
možnosti
PH

petrph

23. 2. 2012 9:46
na chvíli jsem si ten pořad pustil

A to co z něj bylo cítit, byla totální bezradnost při hledání řešení. Což ovšem není chyba těch účastníků, ani pana Moravce, to je popis srabu ve kterém naše dnešní společnost skutečně je..

1 0
možnosti
MM

Hrabě Monte Cristo 2011

23. 2. 2012 9:51
Re: na chvíli jsem si ten pořad pustil

Prdlajs!!!, pořád hledáte nějaké řešení "jak vytvořit ráj na Zemi". Což nešlo, nejde a nikdy nepůjde. Nepokorní lidé se pořád nemohou smířit s tím, že nikdy žádný ideální stav nevytvoří protože lidi sami nejsou ideální!!

2 0
možnosti
FH

Bouše

23. 2. 2012 9:41
Na základě jedné besedy si vybrat kandidáta na prezidenta

- gratuluji ! :-P

2 0
možnosti
K

kikirenka

23. 2. 2012 9:40
hmm...

...taky mě to docela zklamalo. A přítomnost slečny Hanychové tam ve finále docela zapadla - asi jako ukázka toho, kam až to naše společnost může dopracovat.

0 0
možnosti
MM

Hrabě Monte Cristo 2011

23. 2. 2012 9:35
LEVIČÁCKÝ DÝCHÁNEK-VÁCLAVA MORAVCE - PLANETA ZEMĚ 2012

Tak se to mělo jmenovat!!!! Hrůza a děs! Tápal jsem, ale po včerejšku je všechno jasné. Moravec je levičák jak poleno a včera to byly, v naprosté většině, absolutní levičácké bláboly.

RvRvRv;-€;-€;-€

5 0
možnosti
H

Hieronymusbosch

23. 2. 2012 10:37
Re: LEVIČÁCKÝ DÝCHÁNEK-VÁCLAVA MORAVCE - PLANETA ZEMĚ 2012

Kdyby jste pořad pečlivěji sledoval a neodskakoval si stále do ledničky pro pivo, tak by vám neutekl názor jednoho z diskutujících o nesmyslném kastování na levičáky a pravičáky, který byl právě určen takovým jako jste vy...

3 0
možnosti
JA

pefben2

23. 2. 2012 9:25
Po půlce jsem to vypnul

Začátek vypadal nadějně. Pak to sklouzlo do provinčnosti a řešení prkotin a rozplizlo se to. Od Moravce jsem nic lepšího nečekal a "nezklamal" jem se. :-P

1 0
možnosti
R

Roman37a

23. 2. 2012 9:22
Jinými slovy.

Zaujalo vás pouze to, co jste chtěla aby vás zaujalo. Nemáte ráda jakoukoliv konfrontaci. Ať je tenhle systém jaký je, lepší doposud nikdo nevymyslel. Několik pokusů proběhlo, ale vždy s katastrofálními následky. A za další. Jsou mi daleko milejší ekonomové kteří veřejně přiznají že jde o prachy, než o rádoby intelektuály kteří nesmyslné vysávají státní rozpočet, neboť by se svými pindy jinak pošli hladem.

8 0
možnosti
MW

labea

23. 2. 2012 9:33
Re: Jinými slovy.

...samozřejmě mě zaujalo, co jsem chtěla, aby mě zaujalo. Jinak to přece ani nejde. Mně jsou milejší skuteční humantní vzdělanci a ne lidé, kteří celý život přepočítavají na peníze. Berte to tak, že je mezi námi rozdíl. Můj text je jen můj subjektivní názor, na víc si nárok nedělám.

2 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 4,88
  • Průměrná čtenost 1666x
Napsala jsem knihu Arteterapie - Od individuální zkušenosti ke kolektivním souvislostem (Magdalena Westman-Kocábová). Není to učebnice, nýbrž  příběh, o tom, jak jsem se na roli arteterapeutky připravovala a jak ji více než deset let vykonávám. Kniha má 232 stran, 119 odkazů na kvalitní literaturu a 150 obrázků. Odborníky je vysoce ceněná a čtenáři ji považují za čtivou, krásnou, inspirativní a hlavně nadčasovou. Byla bych moc ráda, kdyby se kniha dostala k širší veřejnosti, protože arteterapie je pro každého. A nejen jako psychohygiena a prevence duševních obtíží, ale je důležitá i pro správný seberozvoj. Kupte si knihu a přijďte na nějaký z mých víkendových setkání. Nebudete litovat. Více se dozvíte na www.labea.cz

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy