Magdalena Westman

Napsala jsem knihu Arteterapie - Od individuální zkušenosti ke kolektivním souvislostem (Magdalena Westman-Kocábová). Není to učebnice, nýbrž  příběh, o tom, jak jsem se na roli arteterapeutky připravovala a jak ji více než deset let vykonávám. Kniha má 232 stran, 119 odkazů na kvalitní literaturu a 150 obrázků. Odborníky je vysoce ceněná a čtenáři ji považují za čtivou, krásnou, inspirativní a hlavně nadčasovou. Byla bych moc ráda, kdyby se kniha dostala k širší veřejnosti, protože arteterapie je pro každého. A nejen jako psychohygiena a prevence duševních obtíží, ale je důležitá i pro správný seberozvoj. Kupte si knihu a přijďte na nějaký z mých víkendových setkání. Nebudete litovat. Více se dozvíte na www.labea.cz
  • Počet článků 96
  • Celková karma 4,88
  • Průměrná čtenost 1666x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Magdalena Westman

Můj poločas (5)

Pokračování životního příběhu odsud a odjinud. Zkušenost z Jižní Afriky a manželství s Jihoafričanem proměnily zásadním způsobem můj pohled na život.

6.11.2019 v 20:16 | Karma: 13,36 | Přečteno: 765x | Diskuse| Osobní

Magdalena Westman

Můj poločas (4)

Pokračování životního příběhu odsud a odjinud. Zkušenost z Jižní Afriky a manželství s Jihoafričanem proměnily zásadním způsobem můj pohled na život.

4.11.2019 v 19:49 | Karma: 17,16 | Přečteno: 717x | Diskuse| Osobní

Magdalena Westman

Můj poločas (3)

Pokračování životního příběhu odsud a odjinud. Zkušenost z Jižní Afriky a manželství s Jihoafričanem proměnily zásadním způsobem můj pohled na život.

1.11.2019 v 4:06 | Karma: 14,58 | Přečteno: 913x | Diskuse| Cestování

Magdalena Westman

Můj poločas (2)

Pokračování životního příběhu odsud a odjinud. Zkušenost z Jižní Afriky a manželství s Jihoafričanem proměnily zásadním způsobem můj pohled na život.

29.10.2019 v 14:46 | Karma: 15,97 | Přečteno: 1014x | Diskuse| Osobní

Magdalena Westman

Můj poločas (1)

Životní příběh odsud a odjinud. Zkušenost z Jižní Afriky a manželství s Jihoafričanem proměnily zásadním způsobem můj pohled na život.

22.10.2019 v 11:43 | Karma: 15,29 | Přečteno: 774x | Diskuse| Osobní

Magdalena Westman

Hodinky od Karla Gotta

Jistě nejsem sama, kdo dostal od Karla Gotta jako dárek (k vánocům) hodinky. Dost by mě zajímalo, kdo další byl/a ten/ta vyvolený/á a jak ty hodinky pro konkrétní osoby vypadaly.

14.7.2019 v 15:53 | Karma: 15,00 | Přečteno: 688x | Diskuse| Společnost

Magdalena Westman

Až vám začnou vládnout peníze, budete vzpomínat na staré časy. (Frank Zappa)

Při příležitosti zítřejšího koncertu Musics by Frank Zappa: Orchestra En Regalia, v Rudolfínu, v rámci Mezinárodního hudebního festivalu, Proms Prague 2016, nemohu nevzpomenout na své životní setkání s Frankem Zappou.

17.6.2016 v 11:00 | Karma: 18,31 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Společnost